yeee

snodde av elin, har tråkigt :P


För 10 år sedan...
jag minns inte så mycket faktiskt.. vad gick man i då? femman? min lillasyster föddes ganska prick för tio år sen..

För 5 år sedan...
Då gick jag ettan på gymnasiet.. hände nog inte så mycket.. minns inte iallafall. kul man är då :P

För 3 år sedan...

var det 2005. ett av dom lätt bättre åren! det var turkiet, sen lägenheten i stan och mycket fläng med elin.


För 1 år sedan...

då bodde jag med crille på tuna. var kär och galen och hade just bytt jobb från thai thai till dollarstore. shit tiden går fort.


För 3 månader sedan...

då hände det mycket. jag skadade min rygg och flyttade hem. sur sommar!

Igår...

haha minnet igen. vad gjorde jag igår? jag och nettan var förbi piteå och kikade runt där. åkte till erica och mös på och såg på vänner avsnitt.

Imorgon...

ska jag träna och rida. sen blir det inte så mycket mer :) ska försöka hinna sola också..


Om ett år...
ska jag trivas i min lägenhet och bara, bara må bra! och försöka resa lite nästa höst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0