p.s. i love you

glömde förresten berätta att i lördags såg vi film hos lisa. vi såg p.s. i love you.
fy fan. det var den finaste film jag sett! fast nog den hemskaste också. man mådde så dåligt hela kvällen senare.
även om folk säger att den slutar lyckligt kan jag inte tycka det. dom var ju gjorda för varandra!!
:(

sen såg jag och elin patrik 1,5 i hopp om att få skratta av sig. njaa den hade ju också en hemsk historia.
fast lite rolig var den allt ibland :)

tror man måste se hipp hipp så jag får skratta av mig ordentligt!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag avslöjar nu hemligheten. mamma och pappa har köpt polkagrisar åt dig i danmark. de ligger i hallen så du kan komma förbi och hämta presenten då du har tid.

2008-10-01 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0