joggaa

har varit duktig med att träna den här veckan ändåå.. idag har jag faktiskt varit och sprungit till storheden fram och tillbaka. nu vet jag inte om tiden är så bra. men jag tror inte heller det är jättekasst? försökte ändå hålla ett ganska bra tempo. 35 min tog det iallafall. undrar om man skulle prova att springa till erica nästa gång. hmm.. undrar hur lång tid det tar? typ samma då eller? tar ju en timma att gå.. måste nog testa :) imorn ska jag iallafall rida och på söndag blir det gymet med erica. annars blir det springa :)  ikväll ska jag och mammas kompisar och se genrepet av romeo och julia.
ska bli kul. ska få dircka ltie vin också. sen kanske jag drar till erica och anna och myser på med dom en sväng.
ska ta med kameran också. :P nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixas lite.. tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0