sjuuk

är less på att vara sjuk. idag var jag ledig som tur är.. men har sjukanmält mig för imorn också.. känner att det här är nog ingen förkylning att leka med :P är helt utslagen..
haha igår var nog det roligaste. axel och jonas var och red på kolle och mosi. jag och annette skrattade som bara den när dom sprang iväg före oss. lite smårädda blev vi att hästarna skulle sticka hem :P men duktiga var dom!

sen var det bara hem och däcka i soffan..

justja. haha har inflyttningsfest på fredag. har nog glömt att höra av mig till massa folk:P men om ni vill komma så är ni välkomna även om ni inte fått ett sms haha.. :) hoppas jag blir lite friskare bara :)) men det ska jag nog ha blivit..


nu ska jag bädda ner mig och njuta av att det finns fler kanaler än ettan,tvåan och fyran.. :P

tjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh nina är du sjuk igen? Du lyckas alltid åka på sånt :) hoppas allt är bra, puss!

2008-11-24 @ 21:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0