Tack

Till alla som skickade grattis sms igår, har inte orkat svara alla :P^
nåja, igår blev det så att jag Endast åt fika. hmm.
magen mådde inte alltföär bra i slutet av kvällen. men ÄNDÅ skulle jag proppa i mig chips och ostbågar. haha
nåja, det gööör ingenting ;)
idag är jag trött, för vi såg en film som heter run fatboy run igår, den var inte speciellt bra,. eller helt ok.
men jag är död idag iaf. var till stallet en sväng och nu blir det jobb till kl 1930 och sen blir det filmmys med maja, vi sak se lejonkungen och lilla sjöjungfrun, dom två absolut bästa disneyfilmerna!! :D
sen hoppas jag att vi hinner se alla dom nyaste desperate avsnitten. spännande,spännande.

nu ska jag jobba. uuu vill vara ledig, men det är jag torsdag och fredag ;) och då är det LÖN.
jag behöver det. jag har knappt råd till en glass ens.jag förstå¨r inte varför jag sätter mig i den sitsen varje månad?? det är nog för att jag bara drar kortet och sen inte vågar kolla hur mycket jag har kvar på kontot. Duktigt då!


tjoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0