KUL då

jag som tyckte att jag alltid blir förkyld tyckre redan nog synd om migsjälv.
min förkylning blev bara värre och värre och tillslut kunde jag verkligen inte andas. svinläskigt var det.
så jag och nettan åkte in till jouren där jag fick veta att jag ahde typ bronkit eller luftrörskatarr. KUL DÅ.
inte konstigt att jag inte kunde andas. iallafall så ska jag äta pencelin i tio dagar (vilket gör att jag missar festhelg i boden) och jag ska få bricanyl också. skönt det eftersom det inte är roligt att ligga sömnlös i två nätter.

det här är verkligen inte min dag!!

Kommentarer
Postat av: marie

ja jag hörde att du fått luftrörskatarr av erika!! krya på dej och hoppas du blir bättre snart!! KRAM!

2008-05-14 @ 21:57:58
URL: http://www.marie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0