haha, galen ridtur

ibland när jag,erica och annette rider tillsammans blir våra hästar lite smått tokiga, har hoppat in i snödrivor osv. men igår var dom duktiga det var nog ryttarna det var lite fel på. haha.
annette blev arg på jupiter och galopperade iväg helt plötsligt så efter ett tag red jag och erica efter spåren då såg det ut som att dom hade tvärvänt in i skogen och sprungit hem, så då tänkte vi att vi skulle passa på att hoppa när vi ändå var vid teräängbanan. haha det var det roligaste. jag hoppade först och sen kom erica just efter. men vet ni vad hon gör då? hon skriker när hon hoppas så balance blir livrädd och springer nästan in i träden och erica kommer i full fort bakom och gör nästan detsamma haha. det var så fult!

nåja det är såna ridturer som är riiktigt roliga, det ska hända lite saker :)


snart blir det jobbet sen dricka lite vin med maja ikväll !


tjo

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag önskar dig en skön och solig helg! ♥

2008-05-09 @ 09:20:08
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0