God morgon

haha idag kommer bli en riktig fikar dag. jag tycker mest dom är jobbiga, man MÅSTE sitta runt bortet HELA kvällen.
och helst ska man äta hela tiden också haha. men iår ska vi faktiskt ha smörgåstårta istället för vanlig tårta, det är så mycket godare! det kommer säkert slinka ner ngn bit för mycket hahaha.
men eftersom jag rasade i vikt ner jag var sjuk så får jag unna mig ngn bit extra haha. (eller hur?!)


nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite. tror min hosta går över lite också när jag rör på mig :)

förresten ska jag få en digitalkamera av pappa, ngt som jag tänkt köpa mig jättelänge men alltid glömt bort. nåja så nu ska det bli mycket mer bilder från mig!


svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0