gaah

hade skrivit ett jättelångt inlägg om i helgen med det blev nå fel. less.
hade sjukt kul i fredags iaf. bäste utekvällen på länge.
i lördags var jag med trjejerna och åt på österns pärla, sjukt roligt det med!

men till dom tråkiga nyheterna. jag har blivit sjuk. och då menar jag grymt sjuk! har inte kunnat sova på två nätter nu eftersom jag inte får ngn luft. det har stockat igen i hela lungorna känns det som. så nu sitter jag och väntar tils vårdcentralen öppnar så att man kan åka dit och få hostmedecin eller nå slemlösande. får jag inte det SKA jag ha sömntabletter! jag MÅSTE få sova.

annars händer det inte så mycket. längtar just nu mest efter värmen och sommaren. och att bli frisk för alltid haha.
som om det kommer hända?

pus¨åphej

Kommentarer
Postat av: Elin

vad jobbigt :/ jag är också sjuk .. väldigt passande inför operationen imorgon, nooooot ! men om 10 min börjar våra bästa år iaf, de kan vi trösta oss med :)

2008-05-13 @ 09:42:34
URL: http://eyylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0