fast!

wohoo, från och med idag har jag fast jobb! känns grym skönt, även om jag inte vill stanna där hur länge somhellst är det alltid bra att ha haft ett fast jobb såklart :)
sen åkte jag och mamma och köpte min cyckel, har fått den i födelsedagspresent. nu ska jag börja cyckla till staööet hade jag tänklt mig. inte varje dag men lite då och då ;) haha

ikväll är det spelkväll hemma hos oss. men vi fr se hur det blir med det, vi blir rätt många så vi får hoppas på att folk vill turas om eller nå ..

ska hoppa in i duschen sen är det bara att ta sig ett glas vin.
och imorn ska jag på loppis och sen åka till mariebäck och mysa med erica och sen på söndag ska vi rida och crille ska och flyga segelflyg!
det har faktiskt jag som är flygrädd också gjort, men det var i yngra dar, nu skulle jag ALDRIG våga.
jag blir som bara räddare för allting för varje år :P


tjo



image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0