updtate

har hunnit med massor nu! städade ur lägenheten klart i måndags, det tog en hel jäkla dag!1 började 11 och slutade väl runt 21 gah, blev grymt less. hade aldrig klarat av att jobba som städare hade blivit för less.

iallafall så gick lägenheten igenom så nu är vi kvitt den! skönt att inte behöva ens tänka på den.

iallafall så har jag och elin fått lite SMÅTT med resfeber. haha. igår på jobbet var det vilt, vi kopnstaterade att elin brukar vara den lugna med förvirrade och jag brukar vara den dampiga men som har koll hahaha. så fult för nu är vi både helt förvirrade och galna hahaha. är iallafall ´glad att jag köpte min börs.. sen hjälper mig missar sen köpte jag ett anteckningsblock igr det har ocks hjälpt, för när jag fr resfeber vet jag nästan inte vart jag är haha. men papper lyckas jag tydligen alltid ha koll på!

iallafall så åker vi imorn. och snart börjar min sista arbetsdag på 16 dagar!!
vi fick tag i flyg hem (skönt,sköntskönt)
igåår var vi uppe halva natten och tvättade det sista, ich mamma var här och klippte crille och hjälpte mig vad jag INTE skulle välja.. det är så svårt att ta med sig lite. bu. min resväska kommer säkertr väga 30 kg. som vanligt.
men har snart packat klart och ikväll blir det städa upp här hemma och slänga i det sista.
imorn blir det växla pengar och köpa lite smått och gott på apoteket osv.


nä nu måste jag börja dra mig härifrån. ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0