tjo

snodde den här av jannie :)

. Hur gammal är du om fem år?
25.. nästan 26

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
har inte hunnit det ännu :)

3. Hur lång är du?
165,5 haha 

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Haja läget, men den var kass

5. Vem ringde du senast?
älskling

6. Vem ringde dig senast?
Annette igårkväll

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"I saw you:)" från Maja

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa, lätt. gillar inte att skicka sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda

10. När såg du senast din mamma?
ngn dag sen när jag och crille for dit på middag

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
typ kvart i sex.. hm.

13. Vilken är din favoritjulsång?
gillar inte riktigt julsånger..

14. Vilken är din favoritplats?
Vet inte.. kanske min och elins blåa fläck? ;) haha

15. Vilken plats föredrar du minst?
ute när det är sjukt kallt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
vet inte.. i ett hus ngnstans och barn kanske haha?

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
ALLT!!!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
jag vet inte.. på jobbet tror jag att det var iallafall

19. Hur stor är din säng?
160. och aldeles perfekt

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
både och

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra

23. Hur många landskap har du bott i?
Bara ett.

24. Vilka städer har du bott i?
Luleå

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
hm.. inte barfota iallafall

26. Är du social?
jopp

27. Vilken är din favoritglass?
Jordgubb och melon

28. Vilken är din favoritefterrätt?
åå det finns så mycket. just nu är jag sugen på päronhalvor muuuums

29. Tycker du om kinamat?
Jo, men har förätit mig lite..

30. Tycker du om kaffe?
på jobbet slinker det ner :)

31. Vad dricker du till frukost?
Hinner aldrig äta frulle

32. Sover du på någon särskild sida?
ja, den vänstra sidan är MIN :D

33. Kan du spela poker?
jorå, har tillochmed försökt lära Elin, haha det gick inte så bra

34. Tycker du om att mysa/kela?
klart, underbart ju

35. Är du en beroendemänniska?
?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
jo, maja som gick i min klass.. hon var inte ens en timma äldre. coolt

37. Vill du ha barn?
absolut!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
ne, men skulle ha behövt ett par gånger haha..

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
HAVET

41. Vad spenderar du helst pengar på?
mat´. eller inte helst men det blir lätt så..

42. Äger du dyrbara smycken?
ne, inte vad jag vet??

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
åå finns ju för många! greys anatomy, vänner m.m.

44. Kan du rulla med tungan?
jajjomensan

45. Vem är den roligaste människan du känner?
det måste vara eva i stallet.

46. Sover du med gosedjur?
jag har ju min nisse haha

47. Vad har du för ringsignal?
adam tensta - my cool

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nee, men kanske att mamma har?

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en börs som jag har mina rese grejer i..

50. Flirtar du mycket?
inte vad jag är medveten om?

51. Kan du byta olja på bilen?
haha nja skulle nog inte tro det..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nä, men en BUNT med parkeringsböter..

53. Vilken var den senaste boken du läste?
oj, längesen.. måste vara ego girl

54. Läser du dagstidningen?
har ju ingen, men när jag är hem till mamma gör jag det .

55. Prenumerera du på någon veckotidning?
nepp :)

56. Dansar du i bilen?
haha nej, men jag sjunger

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix. på jobbet, men nu är radion dööd. tråk

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
kassa schema haha

59. När var du i kyrkan senast?
ericas lillebrors dop måste det ha varit'

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
hm.. lena tror jag hon hette?

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
två dagar typ. pdol.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
våran kvartersvärd på tuna gav oss blommor haha. annars minns jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0