SNART

nu packar jag och crille hahaha först nu.. inte så duktiga vi är :P

nåja, jag har iallafall tömt mina skåp, det är ju faktiskt mest crilles grejer här.. jag har mycket att tömma hemma hos mamma sen.. men det tar jag när hon slängt ut all skit som hon har slängt in i mitt gamla rum haha det är så överfyllt! man kan typ bara ta två steg in.. :P och det är inte ett litet rum haha

nåja, ska hjölpa älskling att slänga allting :P haha det är jag som får välja vad som ska följa med haha nä inte riktigt men :P men dumt att fylla en ny lägenhet med saker man inte använder:)


tjooo

Kommentarer
Postat av: Elin

aah de måste jag ju göra :) gudars vad trött jag är... hörs i morgon ninisch

2008-03-02 @ 21:41:33
URL: http://eyylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0