LÄGENHET

har flyttat hela dagen igår.. den är såå fin! ska tapetsera om i vardagsrummet eftersom det var KINATECKEN på hela tapeten haha.. sen var det massa fula hål och bortdragna bitar där också.. men vi fick mer i bofonden så vi kan tapetsera om köket också.. fast tapeterna där är jettefina! så vi ska vänta ett tag tills vi blir less sen blir det ett par sjuukt snygga :D

första natten sov jag jättegott :) idag har vi hunnit få upp massa fina gardiner! fyndade rejält idag.. köpte bla. nya gardiner, handdukar och sängkläder.. det var inte det lättaste att hitta eftersom att vi har ett kingzise täcke.. fanns typ bara på hemtex.. tråkigt.

ska iallafall ha fest här på fredag.. inflyttningsfest, hoppas vi har hunnit få iordning tills dess.. eller det är ju rätt fint nu med, men fått upp tavlorna också :)


dax att sova nu tror jag.. ska upp till stallet ridigt imorron. och sen blir det jobba!

hejdå

Kommentarer
Postat av: Elin

klart jag kommer :D jag är sjukt nyfiken på hur de ser ut ! 90 kvd alltså, shiiiiiizes! hahah fan vad seg jag är, jag sitter fortfarande här i täcke.. börjar om 25 minuter ;)

2008-03-05 @ 06:34:53
URL: http://eyylen.blogg.se
Postat av: Elin

nu siticker jag till banken :D later

2008-03-06 @ 08:22:32
URL: http://eyylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0