edrfewrw

nu är jag äntligen frisk1 eller friskare iallafall.. skönt. har jobbat hela dagen idag. wohoo

har varit ut med bubblis efter jobbet också. haha nu måste jag börja träna lite hårdare.. har bara grund-ridit och nog har hon varit fin åde. men nu när jag börjar pressa henne blir hon bara jättearg haha. men det förstår jag :P haha

nu är det jobb hela helgen. sen är det inte länge kvar tills vi åker. inte ens två veckor. shit.


sitter och väntar på att älskling ska komma hem ngn gång! vill hinna träffa han så mycket som möjligt. han åker till umeå på tisdag morgon.. nog för att det bara är en natt men jag tycker inte om att sova själv! det värsta som finns.
sen kommer jag ju sakna han så mycket också hihi



pussåhejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0