bye bye

inte riktigt ännu, men snart är det hejdå luleå i hela 14 underbara dagar.
morgondagen kommer spenderas hemma, städandes och på stan för att köpa det allra sista.. typ nässpray till flyget och tuggumi och ngn smaskig tidning :) sen ska ni nog se att jag har allting!

har fått packa om min väska tre gånger.. hm. sist vägde den fortfarande för mycket. det börjar bli lite bättre iaf.. jag vill ju ha med hela garderoben haha!! det är ju som svrt det där när man "bara" får ta med 25 kg.
nja, det ska nog lösa sig, men det känns som att det som väger mest är alla hudkrämer och skit som jag verkligen måste ha med. hade mycket hellre haft med kläder haha,

börjar som bli lite smått nervös nu. det mesta kommer nog imorn. fast vem vem? kanske jag håller mig helt lugn, även i flyget. i hope so. speciellt när vi flyger över medlehavet. det måste vara det värsta.. men nu har jag faktiskt varit duktig och sagt till elin att hon ska få sitta vid fönstret.. för jag är så himla flygrädd så jag brukar vara tvungen att sitta där för det känns som att man har lite mera kontroll då haha. även om jag vet att ddet inte är så.
nåja, den här gången ska jag klara det.. för stackars elin har inte kunnat sova alla gånger :P

lär säkert få höra en del från mig imorgon natt när vi sover på arlanda, lär sitta ett x antal timmar vid datorn eftersom jag inte tycker det är speciellt skönt att sova på en bänk! och svinkallt är det också varje gång.

ska packa om en sista gång.. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0