svimma?

altså, jag vet inte vad som hände.. om jag hade ätit för lite? eller om jag tagit för mycket medeciner? eller om jag är uttorkad? både igårkväll och imorse var det så jäkla nära att jag svimmat. i sista sekunden har jag lagt mig ner på golvet.
ruskigt obehagligt är det..

ska försöka få i mig lite vatten och mat åde.. sen ska jag faktiskt åka och luncha med anna!
det blir nog sista gången på ett tag jag ser henne .. trisst

nåjaa. tur har jag haft som har haft crille som grym hjälp här.. super gulligt!


pyss

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

I dag ska jag köpa en mascara, men behöver tips på en bra mascara. Har du en bra mascara du skulle kunna rekommedera mig?

2008-07-17 @ 09:49:02
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0