städa

är ledig idag, skönt i finvädret, det enda sura är att jag sitter inne och städar! men men, det behövs ju också..

haha igår kände jag mig helt uttråkad när crille for iväg och spelade tennis. så då drog jag till annette för att se en film, jag kan bara säga hahahahaha!!! sjuk kväll egentligen. vi somnade nog där efter tre ngn gång. men det var ju också nice. såg först the solomon brothers eller ngt sånt och sen smala sussie. det bästa i smala sussie är lätt när pölsa kör fel väg i rondellen och krockar med uppkörningsbilen hahaha. jag dör lika mycket bara jag tänker på det!
nåja, roligt var det iaf.

till helgen blir det bröllop och avskedsfest för både marie och anna som ska sluta. det kommer bli väldans tråkigt. tycker om dom tjejerna ju!

snart har jag städat klart, är i stort sett bara disken kvar, och lite småplock men sånt går fort :) fast jag har ju som en tendens att slänga in allting i skåpen haha. men det ska ju snart rensas ut så :)

nåå kanske ska fixa mig klart så det bara är för mig och crille att dra iväg på stan, vi ska köpa kläder för brölloppet. hmm hoppas jag hittar ngn fin klänning att ha på mig. känns tråkigt om man skulle behöva ha byxor eller ngt. kjol trivs jag verkligen inte i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0