less

haha är så less på att sitta inne. men imorn om det blr fint väder ska jag ut på gräsmattan och sola!
och kanske äta frukost med lillasyster, har för mig att det skulle bli fint väder imorn??

hade sjukt ont imorse iallafall.. efter ett par tabletter blev det myyycket bättre haha..

jag,erica och annette har ett vad förresten. det gäller i två veckor. jag har hållt mig i tre dagar.. sen dom förlorar bjuder dom andra på mat.. vinner alla går vi ut på en segrar middag för att vi har varit duktiga :)

pyss

Kommentarer
Postat av: hanna

vad är vadet om?

2008-07-15 @ 21:23:27
Postat av: Erica

haha det är lite tufft nu men det kommer inte vara jag som ger upp först ialf;)

2008-07-16 @ 22:18:04
URL: http://dooit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0