grynnorna

nu har helena kommit hem! var först på dagen i crilles stuga och sen var vi alla tjejer och fikade =)
var hur mysigt somhellst.. imornbitti ska jag,crille,kraille,mei,helena och maja ut till sandögrönnorna eller hur det nu stavas som crille alltid tjatar om.. haha. jag kallar det sandgrynnorna iallafall. nåja vi ska dit och mysa på.
det är nog finaste badplatsen i hela skärgården! men det är ett par år sen jag var dit.. brukade ofta fara dit hela släkten när jag var liten.. så det ska bli riiktigt roligt imorn!
och jag ska pressa ännu mer haha. har faktiskt fått lite färg nu =)

åå jag har svårt att sova. och jag ska upp om tre timmar också. lyckat.. :P


hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0