film

har just varit förbi en sväng hos nettan där dom grillade och drack lite vin.. skönt att man inte alls är sugen! jag blir nog vimsig av tabletterna, eller avslappnad kanske haha..

nu väntar jag på erica, hon är bara och parkerar. supergulligt att skjutsa mig till porten :)
iallafall ska vi se supersugen.. haha undrar om den är bra?? jag hoppas det, kan verkligen behöva skratta! den här dagen har varit typ sämst. jag orkar verkligen inte bo hemma!
vill hitta en lägenhet nu, men det är ju svårt när jag inte ens klarar mig själv i ett par månader.. haha helt handikappad är jag..

pyss

Kommentarer
Postat av: [email protected]

nååå men gumsi! supersugen är grym. jag tyckte den var skoj. på fredag är jag ledig och ska till min hokuspokusläkare om mina exem. du kanske vill ses då?

2008-07-21 @ 09:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0