Thailand!

Är ledig idag.. känns faktiskt riktigt skönt!
haha har sett vbå också..det börjar hända grejer nu efter ett halvår av mördande :P hahaha

snart kommer pappa och hämtar upp mig.. då ska vi och äta lite på thaithai och sen ska jag skjutsa han till flygplatsen.. han ska till thailand i 5 hela veckor! förstå vad underbart.. och jag och elin som tycker 2 är länge :)

sen har jag lite kycklintaco i kylen som jag ska mumsa i mig, det var lätt ett av dom bästa recepten jag har fått ;) thx elin hoho..


inte så mycket mer nu.. ska börja rensa ännumer så att det inte blir så himla mycket när man väl flyttar.. eftersom vi har liiite tight om tid då...


pussåheeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0