Maaat

Efter att ha sett jamie oliver laga sååå god mat igår blev jag grymt sugen på att laga ngt gott själv=)
så jag gjorde fyllda papricor i ugnen..
värsta kreativt.. hittade på själv vad som skulle vara i, och det blev så sjukt gott!
mm det måste göras fler gånger..

i helgen vart det fest.. aldeles för mycket också.. i fredags var vi ut till b-landet och bastade lite och drack med jonas och mickes kompisar.. och i lördas drog jag och annette till boden för att festa med boden-dollar gänget...
haha var riktigt roligt men så full tror jag i´nte att jag varit på länge.. kanske har ngt att göra med att jag drack vin :P
har som slutat dricka det.. haha


är ledig imorron.. och då ska jag bara sova, och till stallet sen då =)


hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0