Ledig

Wohoo såå skönt att få sova ut.. ska se lite VBÅ och sen fixa lite här hemma :)

jag längtar sjukt mycket tills vi får våran lägenhet.. vi kommer få så fint..:)

men allra mest längtar jag nog till egypten! och den här gången blir det makadi,kairo,shedwan och den underbara blåa fläcken utanför makadis strand hoho.. och se alla shower kommer bli gryymt kul.. den här gången ska jag köpa cd skivorna med alla låtarna OCH jag ska fara ut till giftun island.. OCH jag ska se pyramiderna.. och förhoppningsvis lyckas se dom från planet också;) hahaha.. ´
men det roligaste måste vara att jag får visa älskling allting också!
hur underbart blir inte det?

nuuu börjar programmet ciaaaao

Porco dio haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0