ldfsdgdfsg

Har just kommit hem från en sväng i stallet.. balance var väldigt på tvären men också vääldans fin :)
men det är ju klart, jobbigt ibland när hon tycker att det duger men inte jag :P

sen for jag och erica och solade en sväng.. det var grymt skönt! måste göras oftare så jag blir av med torreheten en gång för alla nu., är inge roligt att vara såhär =/

imorron blir det sova till 11! och sen jobba.. sen får jag se om man orkar ngt mer haha.. måste packas. vet inte varför jag inte har börjat?? så jäkla slö man är ibland!
men vi köpte faktiskt ett par jättefina stolar idag! till köket.. ska montera upp dom när vi flyttar in.. åå jag längtar.
har köpt nya gardiner också, ska bli kul att få fixa. tillsvidare får julgardinerna hänga uppe haha. suck.

nåjaa. just nu väntar jag bara på att älskling ska komma hem så jag får bli varm =) han är alltid så varm och jag så frusen.. jag är inte gjort för att bo här uppe! det är det jag får säga varje vinter. finns Inget positivt alls med vintern..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0