snow shoe

hahaha altså! jag och ericca for och shoppade loss på stan efter bilprovningen,. boa mådde fin-fint btw.
vi köpte snow shoes haha.. uppblåsbara pulkor =)
sen drog vi iväg till pulkbacken jag,erica,crille,anton,johan och evelina.. haha vilken kvalla det var, min och ericas gick sönder på andra åket :P

crilles höll till sista haha,.
sen skulle jag anton och erica åka madrassen. men tror ni inte att vi lyckas åka över kullen och jag gör illa min svanskota.. nåja den blev bra efter ett litet tag men åket efter det gjorde jag illa den igen så nu har jag svinont .. huja.

har iallafall hittat 2 par solgalsögon idag! wohoo. sen hittade jag massa smått också. tjo

Kommentarer
Postat av: Elin

åh du måste hjälpa mig att hitta sun glases, jag hittar aldrig nå fina :S men du, jag kirrar systemet ju :) jag lär väl behöva köpa åt marie också för hon stänger väl med dig ?? men nu har man ju chash iaf ;) shit jag är riktigt fest alltså

2008-02-26 @ 20:38:44
URL: http://eyylen.blogg.se
Postat av: Elin

jag kan ringa efter att jag var dr ågren ;) EN GÅNG ÄR INGEN GÅNG 2 ÄR LIKA MED NOLL -KLAPPKLAPP- haha... de är sant, jag vill till dr ågren istället :P jag behöver lära mig samvetets ekvation .. höhö

2008-02-27 @ 08:10:27
URL: http://eyylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0