fest

haha ja vad ska man säga?! det som skulle bli lite mysdricka slutade på cleo- som vanligt.
nåja.. jag och elin köpte "lite" shots. haha. men dom delade vi med oss av till crille och johan.
det blev väl ca 20 stycken haha. men gooda var dom!

haha kvällens roligaste måste nog vara "jag skulle gissa på ca 80" haha
eller när elin försöker få mig att första att jag ska hjälpa henne på dansgolvet. och en kille säger till mig att jag kanske ska ta bort henne från hans kompis för elin ser inte ut att gilla det. men dum och full som man är så trodde jag att hon gjorde det haha så jag lät henne stå där. hahah vad fult det här blev nu. förvirrat :P

sitter iaf på jobbet nu. är lite smååått trött efter igår. men det löser sig ;)

ikväll ska jag och älskling städa antar jag haha. flytt om en vecka. ingenting gjort, INGENTING.
shit.

nåjaaa. dax att gå ut i butiken kanskeeee ciao

Kommentarer
Postat av: Ejlert Pilarm

Ahföffan jag sliter som ett djur här inne på kontoret, WOSCH ! jag är så jävla trött VETTY

2008-02-24 @ 13:58:17
URL: http://eyylen.blogg.se
Postat av: Elin

jajjomensan jag tog mig hem :D ja i morgon blir de då fan inga nudlar för min del vill jag lova, i want max mat

2008-02-24 @ 17:55:52
URL: http://eyylen.blogg.se
Postat av: Elin

hahah på tal om potatis elle ? jo jag ser topmodel, din nöt ! ;P ah men du vet du vad vi måste åka och köpa någon dag ?! mc flurry LYX ! yummi 4 the tummy

2008-02-24 @ 19:53:51
URL: http://eyylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0