Boden

Långritten var helt underbar! red mot måttsund i ca 1 timmar och stannade efter en lång hög backe som vi galopperade upp för :) så fick hästarna hö och vi varm choklad och mackor =)

sen när vi kom hem åkte jag och annette till Hm på storheden..hittade en jättefin tubtop fast den var i storlek L så den var ganska mkt förstor.. men duktig som man är ibland så satte jag mig ner och sydde om den :) blev så nice!

sen var det dax att åka till rickard i boden.. det var riktigt trevligt! men när det var dax att åka in till tc fick jag för mig att jag var trött och ville hem.. haha. som vanligt!

så fick kusin micke komma och hämta mig och annette som också ville hem. och vi fick oss ett gott skrovmål på max! och extra allt typ haha.

nåja, idag ska jag bara ligga och vara bakis. Äta lite god mat och invänta annette så vi kan se seex and the city =) förra gången såg vi ju 13 avsnitt. idag blir det nog inte lika många, för då är ju boxen slut.. vore aldeles för tråkigt.
´crille är och kör skoter nu.. tråååkigt. hade velat ligga och mysa med han nu.

sen känner jag mig typ arg på en viss person. blir galen snart! back off.


ciao


En bild från långritten.. finns mer bilder på pixbox =)
image19


sen en liten bild på mitt linne =) fast det synns inte så bra :P

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0