Älskling!

image10







Har kommit hem från stallet för en stund sedan.. vilken underbar häst det är jag sköter!!
tror inte det finns ngn finare. släppte henne i djupsnön i travels hage och hon sprang som en tok.. och blir så snygg! guggi berättade om att marianne tränar några och skulle höra om hon var intresserad av att träna mig och bubblis. det vore sjuukt roligt! för nu vill jag verkligen tävla.. iallafall en gång :)
´
sen har jag ju turen att ha världens bästa folk i stallet också! nä.r jag kom dit var ellinor och guggi där, och dom bjöd på semlor.. mums!

kan inte riktigt förstå att det redan har gått över 6 år.. men mååånga fler år hoppas jag det blir!

ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0