städa

idag är jag ledig, då ska jag passa på att städa. haha det känns inte som det roligaste men det är ju ett måste!
kommer nog bli kul när man är igång. för vi har fullt med ouppackade kartonger i lägenheten.
egentligen är väl det saker man kan slänga om man inte använt dom på två månader? haha.

sen trivs jag grymt bra med nya håret faktiskt. så skönt att kunna borsta ut det huuur lätt somhellst och bara sätta upp det snabbt i en snodd om man inte orkar fixa det. skönt.

på valborg blir det äta med middag med mamma. ska bli skönt att ta det lugnt!
kanske kolla majbrasan och det:P

image30

jag vill bli brun igen! hela min färg är borta nu. det känns grymt trisst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0