mulet

idag ar det inte sa fint vader.. har blast och ar mulet. trakigt! har ju bara imorn kvar sen kommer vi ju hem igen.

kairo var en stor besvikelse. pyramiderna var grymma, helt galet stora. men alla araber som skulle salja saker och ta kort at en var forjavliga. och anda ar jag och elin ratt vana att klara av dom riktigt jobbiga, men dar var det helt sjukt.
pa pricken pa det tog det 8 timmar med buss dit. en iskall buss var det. busscahufforen hade pa max ac. jatteroligt fick inte en blund. sen nar vi kom fram var det bara att byta buss, da fick vi en helt unan ac!! det var sjukt varmt for bussen avr fullproppad och dom ville inte ha dorrarna oppna. haha. sen fick vi iallafall en jattefin buss pa vagen hem.

imorn ska vi och snorkla iallafall. aven om jag ar radd for fiskar tycker jag att det ar roligt. vill bara fa snorkla utan att ngn drar ivag med en som sist haha.

sen har vi atit en massa gott och tagit det ratt chill. tror jag borjar bli brun nu. det kanns som att man inte ar det, hoppas bara att folk hemma tycker att man ar riiktigt brun :)


hinner inte skriva sa mycket mer. ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0