INTERNET

waaah, jag är helt överlycklig!! äntligen kan jag kolla hur mycket jag har på kontot hahaha.
har just tagit ut mitt hår så på fredag ska jag klippa och färga håret :)
kommer bli niice, hoppas jag iallafall. får se, kommer kännas konstigt att ha kort?:P
nåja inte så kort ska det bli.

haha balance är nog den roligaste när hon är brunstig, blev helt pskyk idag när crille var med och red ( jag fick med han!!) hon började hoppa och springa och sparka haha. men som vi konstaterade jag och erica arg häst går fint haha. fick henne att samla sig riktigt bra

nåja, ska hoppa i duschen nu. lite sent kanske men sen blir det sova, ska bli skönt när jag inte har några tovor alls! jag är ööööverlycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0