Hurghada,downtown

nu sitter vi i downtown.. pa mitt och elins gamla favorit internet cafe.
vi har hunnit med en massa!
var ute i oknen och korde fyrhjuling,besokte beduinerna,red kamel, tittade pa saturnus i teleskop och nu ska vi aldeles strax bege oss mot kairo.
killarna ska dyka pa lordag da ska jag och elin till el gouna och rida arabiska hastar!
det ar ngt jag velat goira varje gang jag varit har men inte gjort..

haha veckans fulaste var nar vi akte taxi och taxicahufforens pappa skulle forst hoppa in i forarasatet och dela det. men da sa vi att vi skulle hoppa av, sa da satte han sig i bagageluckan och stangde haha det var sa fult!

hinner inte skriva mer nu, kanske skriver lite efter kairo!

har forresten jattefint vader varje dag, perfekt varmt. har hunnit fa ganska mycket farg nu. hoppas jag far lika mycket som nar vi jobbade har haha men det ar inte sa troligt.

hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0