..

förresten måste jag bara berätta om det värsta jag sg på tv igår. det var reprisen av insider och det handlade om hästhandlare som slde sjuka hästar typ.
det värsta var ju att en häst skulle avlivas pga sin skada. jag trodde inte att man skulle få se när dom väl tog bort den. men det fick man. det var det värsta jag någonsin sett. hästen föll ihop på en sekund och sen låg den därr och sprattlade mad framhovarna ihopknutna. fy fan. mina tankar gick direkt till enigma.
ursch, vart helt förstörd hela kvällen.


image31
Världens goaste mamma och föl
Enigma och Chevelle malibu

Kommentarer
Postat av: Elin

jag såg också de där ! jävla kärring som sålde hästarna alltså, de var ju så man blev sugen att trycka av den där pistolen i henens panna istället !

2008-04-28 @ 19:53:38
URL: http://eyylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0