Sjuk

Är fortfarande helt sängliggandes.. är så less på att bara vara hemma nu. vill åka och tjäna pengar!
haha.. förkylningen bir inte bättre.. eller febern har försvunnit men halsen blir bara värre och värre.
Har inte sovit på typ hela natten. klockan ett var jag tvungen att gå in till vardagsrummet och dricka en stoor kopp the och försöka sova.. men det lyckades inte så bra..
när jag vaknade imorse så hade jag träningsvärk i magen! hahaha helt sjukt.. .. nåja ska sluta klaga nu, men är såå less på att jag alltid ska få ALLA förkylningar som kommer.

Ikväll blir det att se greys anatomy och nya desperate avsnittet som crille laddat hem =) längtar så mycket.


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0