Busigt

Haha det roligaste den här veckan måste nog vara när jag och Elin gömde oss i kartonger på lagret och bad rickard hämta anna för att öppna dom. haha hon blev riktigt rädd :)

I fredags blev det ju fest såklart. Var först hemma hos mig och crille men gick sen över till crille och spelade guitar hero 3 :D det avr riktigt roligt, men jag gillar nog ändå 2:an bättre ;)
Sen när det blev dax att fara ut var jag den enda tjejen som för ut haha vet inte varför men det lyckas alltid bli jag och killarna P

vi drog iallafall på olviers.. haha min första gång vill jag lova. men gryyymt roligt! lätt bästa dansmusiken i stan ;)

Sen på lördagen var det bara att gå upp och jobba.. Lyckades få ericas förkylining som bröt ut under dagen också. inte alls roligt.. Sen åkte jag och annette till stallet och köpte fika och myste riktigt länge :)
sen åkte vi hem och såg på nya disneyfilmen ratatouile! men den var tyv´är inte så bra som man trodde.. så jag somnade efter halva haha..

idag skulle jag egentligen jobba, men jag har blivit Riktigt sjuk.. feber och allt. är så less på att alltid vara det1

Ska sova lite nu och sen se ngn film:) crille ska iväg på skoterns dag och jag ahde jättegärna velat följa. men men :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0