6 år

Nästa helg  kommer jag viiila.. för nu ska jag jobba 12 dagar irad. det konstigaste är att jag verkligen ser fram emot det haha. helt sjukt är det, men jag trivs verkligen.

Ikväll ska jag äntligen få min sminkning från make up store som jag fick i julklapp av älskling Förra året! haha.
Bokade i mars men det har blivit massa tjafs så har fåt tid först nu. nåja bättre sent än aldrig.

Imorron blir det verkligen stallmys.. då är det exakt 6 år sedan jag träffade bubblis för första gången.
jag kan som inte fatta det 6 år! det är ju helt galet lång tid.. :)

Ikväll är det fest hos jannie också, som har fyllt 20 nu. så det får bli lite lugnt när man ska upp tidigt dagen efter haha..

dax att dra till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0