Aldeles för längesen

Dax för att berätta vad som hänt den senaste tiden..
Har jobbat som en galning hela veckan.. i lördags var vi väll uppe i ca 72 timmar! på en vecka.. galet :)
Sen har erica och annette lyckats ta kortet, mycket grattis till dom :) och i fredags fick jag fira att jag haft det i två år.. höhö, gammal börjar man bli.. speciellt när vi upptäckte att på bilden till mitt körkort var man fortfarande tvungen att visa ena örat, haha stenålders :P
sen vet jag inte om det har hänt så mycket mer roligt..

idag var iallafall världens sämsta dag någonsin! jag är fortfarande helt chockad..
inge roligt att jobba direkt efter stallet.tungt..
fy fan.. man måste verkligen ta vara på alla dagar man får..
det kommer bli riktigt tungt på onsdag då jag kanske förstår mer.

dax att sova, börjar sju imorron..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0