stressad

shit.. vilken dag på jobbet!
allting lugnt första halvan.. men SEN.. jag skulle beställa alla mina beställningsområden för första gången.
massa krångel, och det tog 3,5 timmar! det bara gick fel heeela tiden.. så nu hoppas jag att faxen skickade min beställning tillslut! och på ett papper fattade man inte om det var 8 st kartonger på pallen eller om det var 8st pallar man var tvungen att beställe hahhaaa.. blev iallafall galet stressad.

nu har jag äntligen kommit mig hem och får ta det lite lugn, men ikväll ska vi till marie:) även fast jag jobbar imorgon och vi har personalfest!
den kommer bli gryymt kul, ser fram emot den.. ska på nordkalotten och äte 3 rätters middag..sen blir det spa/bastu och sen discotek eller vad det nu stod haha.. men kul =)
alla på jobbet är såå himla bra, det finns ingen jag känner att jag verkligen inte går ihop med, barar massa roligt!
och en ny chef har vi fått.. han verkar också helt ok!

crille är i storstan nu :P han ska hälsa på alla lumpar kompisarna.. eftersom det är ett år sen han muckade.
kommer sakna han, men har iallafall tre heta tjejer som ska sova med mig =) jag hatar verkligen att sova ensam.. jag måste vara den mest rädda personen som finns haha.. oroade mig lite idag för att älsklingens plan skulle störta bara för att jag är flygrädd haha.. ¨nåja, saknar han redan iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0