Piteå

igår åkte jag och crille iväg till pite för att åka på en spa kväll :)
Vi fick första ligga i ett ört-bad med ansiktsmask och sen fick vi massage!
Det var gryyymt skönt vill jag lova..
sen fick vi en förrätt som bestod av räkor typ:P och jag som verklingen inte gillar det tyckte det var sjuukt gott1 underbart. sen fick vi oxfilé med pommes..mumms
på kvällen var jag så trött efter maten och allt godis vi proppat i oss så jag slocknade på en gång. och jag känner mig inte piggare nu heller haha.. måste ha sovit för mycket =)

på nyår blir det såå mys. ska först äta lite här hemma och sedan dra vidare mot anton som förra året.. kan ju inte misslyckas ;)

tror jag ska ta mig en power nap och sen dra till stallet! pussåheeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0